top of page
-
Hoe plaats ik een bestelling?Bij ons bestelt u in een paar minuten uw eigen gepersonaliseerde fotoproduct! Kies het gewenste product. Kies het gewenste formaat. Kies eventuele extra opties, bijvoorbeeld een ophangsysteem. Plaats uw product in de winkelwagen (en voer hier uw kortingscode in). Klik op 'Afrekenen'. Voer uw gegevens in en klik op 'Doorgaan'. Controleer de bestelling. Klik op 'Plaats bestelling' om uw bestelling te betalen en af te ronden.
-
Ik wil mijn bestelling per mail plaatsenDit is enkel mogelijk als er expliciet in de product beschrijving vermeld staat dat dit nodig is. We willen u vragen om alle andere bestellingen via de website te doen. Die is erop gemaakt om u op een eenvoudige wijze door het proces te begeleiden. Wanneer wij de bestelling plaatsen, is de kans op een uitsnede die niet aan uw wensen voldoet, te groot. Voor vragen mag u uiteraard ALTIJD contact opnemen! [Klik hier om contact op te nemen] Heeft u niet zo'n brede digitale kennis of heeft u liever dat iemand u helpt? 💡 Vraag een familielid of kennis die handig is met computers, om te helpen met het plaatsen van uw bestelling. Het grote voordeel hiervan is dat u er zelf naast kunt zitten bij het invullen van de gegevens en het maken van de gewenste uitsnede.
-
Ik wil mijn bestelling aanpassenWanneer u een bestelling geplaatst hebt, is het in de meeste gevallen niet meer mogelijk om deze aan te passen. Uw order schiet normaal gesproken direct door naar onze productie, waardoor wij geen aanpassingen meer kunnen doorvoeren. Controleer uw bestelling dus goed voordat u deze afrondt!
-
Ik heb geen orderbevestiging ontvangenNormaal gesproken ontvangt iedereen die een bestelling plaatst per ommegaande een orderbevestiging in zijn of haar mailbox. Heeft u die niet ontvangen, dan is de kans groot dat deze in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Volg dan deze stappen: Open de spam- of ongewenste map in de mailbox. Markeer het bericht als 'geen spam'. Zo ontvangt u de mail in het vervolg ook gewoon in de inbox. Is de orderbevestiging niet in de spambox beland, dan mag u altijd contact opnemen via de contactpagina. Geef hierbij uw gegevens en uw bestelling zo gedetailleerd mogelijk door. Wij helpen u graag verder.
-
Ik wil een collage bestellenU wilt graag een fotocollage bestellen, daar helpen we u graag bij! Op een aantal materiaalsoorten is dit mogelijk. Beschikbare materialen Voor onderstaande producten kunt u bij ons een collage laten ontwerpen: Aluminium Canvas Forex Plexiglas Schoolplaat Neem voor het maken van een collage contact op via de contactpagina, aan deze service zijn geen extra kosten verbonden.
-
Kan ik een baklijst nabestellen?Dat kan, bestelt u uw gewenste baklijst voor uw canvas hier eenvoudig en snel. Hier kunt u zelf nog de kleur en het formaat kiezen.
-
Kan ik een ophangsysteem nabestellen?Dat kan, bestelt u uw gewenste ophangsysteem voor uw afdruk hier eenvoudig en snel. Heeft u vragen over het geschikte ophangsysteem, neem dan contact op via onze contactpagina.
-
Hoe werkt de whitewash voor een foto op hout?Bestelt u een foto op hout? Dan kunt u kiezen voor de whitewash* behandeling. Als u ervoor kiest om uw foto zonder whitewash te bestellen, dan worden de kleuren minder fel en de eventuele noesten en houtstructuur duidelijker zichtbaar. Zonder whitewash worden namelijk alle witte delen uit uw foto als houtkleur weergegeven., met een whitewash wordt de print er bovenop gedrukt. (*= hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht)
-
Hoe werkt de plakservice voor fotobehang?Plakservice is bij te bestellen bij fotobehang. Aangezien fotobehang een zeer specifiek product is, willen we er alles aan doen om dit zo goed mogelijk en in één keer aan te brengen aan de gewenste muur. Het inschakelen van de plakservice is daarom een heel goed idee, meer informatie kunt u verkrijgen door uw vraag te stellen via de contactpagina.
-
Ik wil graag een afwijkend formaat bestellenAfwijkende formaten zijn mogelijk als wordt voldaan aan de volgende voorwaarden: Bestelling van minimaal 10 stuks en/of: Minimale ordergrootte is € 250,- . Deze voorwaarden gelden omdat we afwijkende formaten niet op voorraad hebben liggen en omdat de productie van dergelijke formaten afwijkt van ons standaard proces. Komt u aan deze ordergrootte, vraag dan een offerte aan, u kunt ons bereiken op: brabantagri@gmail.com U helpt ons door alvast de volgende gegevens te vermelden: NAW gegevens Gewenste product en formaat Afleveradres Uiterlijke leverdatum We kijken uit naar uw e-mailbericht en alvast bedankt voor de opdracht!
-
Ik weet niet zeker of ik met mijn bank kan betalenInternetbankiert u bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heeft u de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet EN zo ook bij onze webwinkel.
-
Onze algemene voorwaardenWij houden niet van kleine lettertjes of verrassingen achteraf. Daarom zijn wij duidelijk in onze communicatie naar u als klant. Natuurlijk komen er juridische termen om de hoek. Deze staan allemaal beschreven in onze duidelijke Algemene Voorwaarden. Ga naar > Algemene Voorwaarden
-
Beveiliging bestel- en betaalomgevingWij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat u veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met u meekijken. Om met SSL te betalen, heb je geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin uw browser.
-
Bescherming van jouw persoonsgegevensAls u een bestelling plaatst in een webshop, wilt u natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met uw gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van u nodig om uw bestelling in orde te maken en af te kunnen leveren. Welke gegevens hebben we nodig? Voor- en achternaam Adres en woonplaats Telefoonnummer E-mailadres Deze gegevens vult u in bij het afronden van uw bestelling. U kunt ons beleid ook vinden in ons Privacybeleid.
-
Hoe is de kwaliteit van de afdruk?Er wordt met de grootste zorg gewerkt om de hoogste kwaliteit foto's te maken van (uw) landbouwmachines. Ondanks dat elk product zijn eigen materiaal heeft wordt er tijdens het drukproces de beste zorg geleverd om de foto haarscherp afgedrukt te krijgen. Hoe kan het dan dat de foto's in de productweergave niet deze scherpte bevatten? Met de komst van het internet zijn vele voordelen erbij gekomen, helaas horen daar ook weer nadelen bij en een daarvan is het goedkoop stelen van beeldmateriaal van anderen. Zo ben ik erg trots op de resultaten van mijn foto's en daarom is er gekozen voor een extra auteursrechtbescherming. Hierdoor worden de foto's iets minder scherp weergegeven om het stelen en het misbruik door derden te voorkomen.
-
Wat is de levertijd van jullie fotoproducten?In onderstaand overzicht vind u alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product. Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor een standaard verzending. Voor een snelle of spoed zending kunt u het beste vooraf contact opnemen via de contactpagina, daarbij brengen wij een kleine meerprijs in rekening. Spoed (1 werkdag!) Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat u voor een kleine meerprijs uw fotoproduct de volgende dag al in huis hebt! Wanddecoratie - Canvas - Gekreukeld canvas - Poster met posterhanger - Tuincirkels - Posters - Schoolplaat - Fotolijst - Aluminium - Forex - Tuinposter - Ronde tuinposters - Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex) - Naambordjes - Huisnummerbordje met foto - Wandcirkels (Aluminium en Forex) - Airtex behang - Social frame (Canvas, aluminium en Forex) Fotocadeaus - Mokken - Sleutelhangers - Telefoonhoesjes - Teddybeer - Klok - Wandklok - Tandenborstelhouder - Zeeppompje - Muismat - Tegel - Snijplank - Placemat - Puzzel (budget) - Laptophoes - Koffer - Rugzak - Glasblokken - Schort - Spaarpot - Inductie beschermer (standaard) - Groeimeter - Gevulde blokken Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen. Wanddecoratie (3 werkdagen) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 3 werkdagen Snel - 2 werkdagen Spoed - 1 werkdag Deze levertijd geldt voor de volgende producten: - Canvas - Gekreukeld canvas - Poster met posterhanger - Tuincirkels - Posters - Schoolplaat - Fotolijst - Aluminium - Forex - Tuinposter - Ronde tuinposters - Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex) - Naambordjes - Huisnummerbordje met foto - Wandcirkels (Aluminium en Forex) - Social frame (Canvas, aluminium en Forex) Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen. Wanddecoratie (4 werkdagen) Verzendmethode - Aantal werkdagen Normaal - 4 werkdagen Snel - 3 werkdagen Spoed - 2 werkdagen Deze levertijd geldt voor de volgende producten: - Hout - Tuinposter gespannen op houten frame - Textielframe - Deurposters - Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes) - Karton (ook meerluiken en wandcirkels) - Behangsticker - Behangcirkel - Mucho frame Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen. Wanddecoratie (5 werkdagen) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 5 werkdagen Spoed - 4 werkdagen Deze levertijd geldt voor de volgende producten: - Wandkleed - Plexiglas (ook meerluiken) - Akoestisch wandpaneel - Budget akoestisch paneel - Akoestisch canvas - Akoestische Hexagon - Akoestisch plafondpaneel - Social frame (Plexiglas) Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen. Fotocadeaus (2 werkdagen) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 2 werkdagen Spoed - 1 werkdag Deze levertijd geldt voor de volgende producten: - Mokken - Telefoonhoesjes - Sleutelhangers - Klok - Wandklok - Glasblokken - Tandenborstelhouder - Zeeppompje - Teddybeer - Tegel - Schort - Snijplank - Placemat - Mondkapje - Puzzel (budget) - Laptophoes - Gymtas - Broodtrommel - Toilettas - Notitieboek - Spaarpot Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Fotocadeaus (5 werkdagen) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal- 5 werkdagen Spoed - 4 werkdagen Deze levertijd geldt voor de volgende producten: - Fotolamp - Koelkast magneten - Fototas - Roomdivider - Magneetsticker - Deskdivider - Picknickkleed - Inductie beschermer (deluxe) - Kussens (sierkussens en kussensloop) - Vloerzeil - Vloerzeil onder eettafel - Tafelkleed - Muziekbordje - Kerstbal Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Fotoboeken (9 werkdagen)De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen Fotobehang (3-5 werkdagen) Vinyl behang (behang met banen) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 5 werkdagen Spoed - 4 werkdagen Airtex behang (behang uit één stuk) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 3 werkdagen Snel - 2 werkdagen Spoed - 1 werkdagen Bestelt u na 15:00 uur of laat u uw product verzenden naar het buitenland? Dan moet u 1 dag optellen bij de levertijd. Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen. Overige producten Koffer, rugzak, koelkaststicker, container sticker, inductie beschermer (standaard) en gevulde blokken Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 3 werkdagen Snel - 2 werkdagen Spoed - 1 werkdag Houtblok Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 4 werkdagen Spoed - 3 werkdagen Zitzak Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 5 werkdagen Spoed - 4 werkdagen Puzzel (deluxe) Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 8 werkdagen Diamond painting en Schilderen op nummer Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 14 t/m 19 werkdagen Jaarkalender en verjaardagskalender Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 4 werkdagen Spoed - 3 werkdagen Muismatten Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 2 t/m 5 werkdagen Schoonloopmat Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 10 werkdagen Selfiekussens Verzendmethode | Aantal werkdagen Normaal - 5 t/m 7 werkdagen
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?Wanneer u bij ons de bestelling afrondt, krijgt u een orderbevestiging in uw mailbox. Zodra het product verzonden wordt ontvangt u ook een Track&Trace link om de dag en tijd van bezorging te kunnen zien. Wilt u vooraf een schatting maken wanneer het product geleverd wordt?: Bekijk de vraag: 'Wat is de levertijd van jullie fotoproducten?', hier vind u onze standaard levertijden per product Let er op dat de levertijd berekend is in werkdagen, dagen in het weekend tellen dus niet mee.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling nakijken?Wanneer u bij ons een bestelling plaatst krijgt u een orderbevestiging in uw mailbox. Zodra het product verzonden wordt ontvangt u ook een Track&Trace link om de dag en tijd van bezorging te kunnen zien.
-
Wat zijn de verzendkosten van jullie fotoproducten?Er wordt onderscheid gemaakt tussen een brievenbuspakket en een postpakket, per product is aangegeven op welke wijze het product verzonden wordt. Brievenbuspakket Onder een brievenbuspakket vallen enkel de kleinere producten, bijvoorbeeld een sleutelhanger, daarbij zijn de kosten €3,99*. Postpakket De verzendkosten voor Nederland zijn €5,99*. Ook wordt er geleverd in de volgende landen: België Duitsland Frankrijk Oostenrijk Het tarief van de verzendkosten voor een buitenland bestelling is €6,99*. (*= bij beide bedragen wordt rekening gehouden met een standaardverzending. Bij een snellere of spoedverzending wordt er een meerprijs berekend.)
-
Ik wil mijn product retour sturenOmdat onze fotoproducten op maat gemaakt en gepersonaliseerd zijn, is het niet mogelijk om het product retour te sturen. Heeft u een klacht over het product, neem dan contact op via de contactpagina. Wij helpen u graag verder!
-
Mijn pakket is vertraagd bij de vervoerderHet kan zijn dat een pakket vertraging oploopt bij de vervoerder. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Zodra het pakket in handen is van het vervoersbedrijf, kunnen wij de levering niet meer versnellen. De informatie die u via de Track&Trace ziet, is ook de informatie die wij kunnen in zien. Is de status van uw pakket na 3 werkdagen nog niet veranderd, neem dan contact op via de contactpagina. Vanaf dat moment kunnen we een onderzoek starten bij de vervoerder.
-
Ik heb geen Track&Trace link ontvangenWat vervelend dat u geen Track&Trace link heeft ontvangen. Dit kan verschillende oorzaken hebben: Er is geen Track&Trace link beschikbaar voor jouw fotoproduct Voor onderstaande producten ontvangt u geen Track&Trace link. - Diamond painting - Schilderen op nummer - Onderzetters - Sleutelhangers (t/m 4 stuks) Wacht dus de uiterlijke levertijd af. Heeft uw product deze levertijd verstreken, neem dan contact op via de contactpagina. U heeft een foutief e-mailadres ingevuld bij de bestelling Wacht in dit geval de uiterlijke levertijd van uw product af. Heeft het pakket deze levertijd verstreken, neem dan contact op via de contactpagina. Uw pakket is nog niet verzonden Bekijk al de levertijden onder de vraag 'Wat is de levertijd van jullie fotoproducten?'. Heeft uw pakket de uiterlijke levertijd verstreken, neem dan contact op via de contactpagina.
-
Volgens de tracking is mijn bestelling geleverd, maar ik heb nog niets ontvangenHet is niet het beleid van de vervoerder, maar soms komt het voor dat een bezorger het pakket ergens rond je huis, onder een afdak, in de schuur of bij de buren achterlaat zonder dat hij u daarvan via een briefje op de hoogte stelt. We raden u dus aan om dit even te controleren. Ligt het pakket hier niet, neem dan contact op via de contactpagina. Wij zoeken het voor u uit!
-
Mijn Track&Trace link werkt nietHet kan voorkomen dat u een Track&Trace link ontvangt, maar dat deze nog niet werkt. Onderstaande melding komt dan in beeld als u op de link klikt. Dit betekent dat het pakket verzendklaar is gemaakt, maar nog niet is aangekomen bij de vervoerder. Zodra de vervoerder het pakket ontvangt en verwerkt, kun u de zending volgen. Is de status na 24 uur nog niet veranderd, neem dan contact op via de contactpagina. Wij helpen u graag verder!
-
De vervoerder geeft aan dat mijn adres onjuist isControleer eerst goed of het adres op de orderbevestiging klopt. Neem daarna contact op via de contactpagina. Geef hierbij het volgende aan: Klopt het adres, geef dan aan dat het adres in de Track&Trace link juist is. Wij geven dit door aan de vervoerder. Klopt het adres niet, stuur ons dan het juiste adres. Wij sturen dit adres door naar de vervoerder.
-
De vervoerder stuurt mijn pakket retourWat vervelend dat uw pakket retour wordt gestuurd door de vervoerder. Dit kan verschillende oorzaken hebben: Het pakket is onderweg beschadigd Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, zetten we een herprint in en sturen deze met de spoed weer toe. Het adres klopt niet Controleer het adres op de orderbevestiging. Klopt dit niet, stuur dan het juiste adres door via de contactpagina. Vermeld hierbij in ieder geval het ordernummer en het juiste adres. Het pakket is op een servicepunt beland en daar niet afgehaald Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, verzenden we het direct weer en krijgt u daarvan bericht.
-
Mijn diamond- of number painting is nog steeds niet geleverdDiamond- en number paintings hebben een langere levertijd dan veel andere producten. De maximale levertijd is 19 werkdagen. Helaas er is voor deze producten geen tracking link beschikbaar. Heeft uw bestelling de maximale levertijd van 19 werkdagen overschreden, neem dan contact op via de contactpagina. Wij helpen u graag verder!
-
Leveren jullie ook buiten Nederland?Jazeker!! Wij leveren fotoproducten in de volgende landen: België Duitsland Frankrijk Oostenrijk Het tarief van de verzendkosten voor een buitenland bestelling is €6,99*. (*= bij beide bedragen wordt rekening gehouden met een standaardverzending. Bij een snellere of spoedverzending wordt er een meerprijs berekend.)
-
Hoe werkt het gebruik van mijn voucher en waar moet ik de code toepassen?Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe u de code moet gebruiken. Kijk vooraf goed of uw voucher enkel voor een bepaald product geldig is. Start het bestelproces. Plaats de bestelling in de winkelmand. Klik op 'Promotiecode invullen', vul de code in en klik op 'toepassen’. De kortingscode is verwerkt en u ziet het nieuwe totaalbedrag. Klik op Afrekenen en vervolg het betaalproces.
-
Mijn kortingscode werkt nietAllereerst heel vervelend dat de kortingscode niet werkt. Dit kan een aantal oorzaken hebben: De bestelling is afgebroken vanwege een mislukte betaling. Wacht 30 minuten en probeer het afronden van bestelling opnieuw. Doet het probleem zich nogmaals voor, stuur gerust een bericht via onze contactpagina. Klik na het invullen van de code op 'pas toe'. Wacht op de melding dat de code is toegepast en rond dan de bestelling af. Check voor welk product de voucher geldig is. Het is vaak wel mogelijk een andere variant te kiezen in stap 1 van het bestelproces, maar een ander product kiezen is niet mogelijk. Let op de datum op de voucher. Is deze verlopen? Probeer het dan alsnog, we hebben als service de inlevertermijn iets ruimer gemaakt.
-
Ik wil meerdere codes in één bestelling gebruiken, kan dat?Het is helaas niet mogelijk om meerdere codes in één bestelling te gebruiken. Voorbeeld: Stel dat een kortingscode van 20% van toepassing is op de gehele bestelling, dan wordt de 20% korting over het totaalbedrag gerekend. Is de code enkel van toepassing op één bepaald product, dan zal de 20% korting worden verrekend op het betreffende product. Het is ook niet mogelijk om een voucher te combineren met de korting op de website. Voorbeeld: Via www.brabantagri.nl geldt een standaard korting van 10%. Stel dat u uw kortingscode van 20% activeert, dan wordt er een korting van 20% verrekend in de winkelwagen.
-
Kan ik een ander product of formaat bestellen dan op de voucher staat?In het geval dat een kortingscode verbonden is aan een bepaald product is het helaas niet mogelijk om voor een ander product te kiezen. U kunt enkel het product en het formaat bestellen dat bij de code vermeld staat. Kiest u voor een ander product, dan zal de kortingscode niet werken.
-
Ik ben mijn kortingscode vergeten te gebruikenJammer dat u vergeten bent om een kortingscode in te vullen, dit kan natuurlijk gebeuren! We kunnen dit achteraf nog wel voor u verrekenen. Hiervoor vragen we u om contact op te nemen via onze contactpagina en het volgende door te sturen: Uw ordernummer Uw voucher en/of kortingscode Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
-
De geldigheid van mijn code is verstreken, wat nu?Is de voucher verlopen? Probeer dan alsnog te bestellen, we hebben als service de inlevertermijn iets ruimer gemaakt.
-
Mijn product is beschadigd geleverdErg vervelend dat het product beschadigd is geleverd. We verzoeken u om contact op te nemen via de contactpagina. Stuur hierbij de volgende gegevens door: Een foto van het beschadigde product Een foto van de verpakking Je ordernummer Zonder deze gegevens en foto’s kunnen we u helaas niet helpen. Wij lossen uw klacht zo snel mogelijk op.
-
Mijn plexiglas zit vol met krassen en heeft een groene gloedIn 90% van de gevallen is dit door u op te lossen door onderstaande te doen: Op de voorkant van uw foto op glas zit een beschermfolie. Zodra u deze verwijdert, verdwijnen eventuele krassen en is de kleurstelling zoals deze moet zijn. Heeft u de beschermfolie verwijderd en bent u niet tevreden? Neem dan contact op via de contactpagina. Stuur hierbij het volgende mee: Een foto van het product Een foto van de verpakking Het ordernummer Wij helpen u graag verder!
-
Ik heb niet alle producten ontvangenVervelend dat er een product mist en dat uw bestelling hierdoor niet compleet is geleverd. Als u meerdere fotoproducten hebt besteld, kan het voorkomen dat u deze niet allemaal tegelijk ontvangt. Geen paniek! Uw bestelde producten hebben verschillende levertijden. Uw bestelde producten zijn niet samen verpakt vanwege verschillende formaten. Is de uiterlijke levertijd van uw bestelling overschreden, neem dan contact op via de contactpagina. Stuur hierbij altijd uw ordernummer door en geef duidelijk aan wat er ontbreekt.
-
Er ontbreekt een extra optie bij mijn bestellingErg vervelend dat uw bestelling incompleet is geleverd. We verzoeken u om contact op te nemen via de contactpagina. Geef hierbij duidelijk aan wat er ontbreekt en hoeveel u hiervan mist. Dan gaan we hier direct voor u mee aan de slag.
-
De geleverde afdruk is onscherpErg vervelend dat de geleverde afdruk niet scherp is. In dit geval geldt de volgende werkwijze: Gaat het om een foto van Brabant Agri, neem dan contact op via de contactpagina. Heeft u een eigen foto aangeleverd, dan bent u zelf verantwoordelijk voor de aangeleverde kwaliteit. Vooraf wordt de kwaliteit van deze foto's gecontroleerd, toch kan het gebeuren dat een afdruk niet zo scherp wordt als u zou willen. Wij kunnen in dit geval dus niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze klacht.
-
Ik heb een verkeerd product ontvangenErg vervelend dat u een verkeerd product hebt ontvangen. We verzoeken u om contact op te nemen via de contactpagina. Geef hierbij het volgende door: Uw ordernummer Staat er een ordernummer op het verkeerde product, stuur deze dan ook door Wij lossen uw klacht zo snel mogelijk op!
-
De kleuren van mijn foto zijn niet mooiWat vervelend dat u niet tevreden bent met de kleuren van uw afdruk. We lossen dit graag voor u op! Ik verzoek u om contact op te nemen via de contactpagina en hierbij het volgende door te sturen: Uw ordernummer Een foto van het product waarop de kleuren goed zichtbaar zijn Wij komen zo snel mogelijk met een passende oplossing.
-
Hoe is de huidige vorm van Brabant Agri tot stand gekomen?U kunt de gehele tijdlijn van het prille begin van mijn fotografiehobby tot het heden bekijken op deze pagina.
-
Zijn alle foto’s ook op de website te vinden?Foto’s die gemaakt zijn in opdracht voor diverse bedrijven zijn te vinden in het Portfolio. Wilt u meer beeldmateriaal bekijken? Kijk dan eens op de Facebookpagina.
-
Is het mogelijk om uw foto's te gebruiken voor ons agrarisch bedrijf?Als ik foto's heb gemaakt van machines, van uw bedrijf of van machines die u als fabrikant produceert, kan het zijn dat u deze foto's graag wil gebruiken voor diverse doeleinden. Daarbij wil ik u wijzen op Artikel 14 van onze Algemene Voorwaarden met betrekking tot het gebruik van beeldmateriaal van Brabant Agri. Heeft u vragen over het gebruik van reeds gemaakt beeldmateriaal? U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om uw foto's in te zetten voor een marketingcampagne?Als ik foto's heb gemaakt van machines, van uw bedrijf of die u als fabrikant produceert, kan het zijn dat u deze foto's graag wil gebruiken voor diverse doeleinden. Daarbij wil ik u wijzen op Artikel 14 van onze Algemene Voorwaarden met betrekking tot het gebruik van beeldmateriaal van Brabant Agri. Heeft u vragen over reeds gemaakt beeldmateriaal? U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om uw foto's in te zetten voor commerciële doeleinden?Als ik foto's heb gemaakt van machines, van uw bedrijf of die u als fabrikant produceert, kan het zijn dat u deze foto's graag wil gebruiken voor diverse doeleinden. Daarbij wil ik u wijzen op Artikel 14 van onze Algemene Voorwaarden met betrekking tot het gebruik van beeldmateriaal van Brabant Agri. Heeft u vragen over reeds gemaakt beeldmateriaal? U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om uw foto's te laten afdrukken?Door de alsmaar groter wordende vraag naar fotoafdrukken is er op www.brabantagri.nl de mogelijkheid om een afdruk op een van onze 100* fotoproducten te bestellen. Neemt u gerust een kijk in het ruime assortiment van onze Webwinkel. (*= dit aantal is groeiende) Heeft u vragen over een product, dan kunt u vrijblijvend contact opnemen via onze contactpagina.
-
Is het mogelijk om uw foto's te laten afdrukken zonder het logo van Brabant Agri erop?Als ik foto's heb gemaakt van machines, van uw bedrijf of die u als fabrikant produceert, kan het zijn dat u deze foto's graag wil gebruiken voor diverse doeleinden. U wilt bijvoorbeeld deze foto's laten afdrukken op een van de fotoproducten die wij aanbieden of u gebruikt de foto's graag voor een ander doeleinde. Uiteraard beschikt ons beeldmateriaal over ons watermerk, maar dit is in overleg uiteraard ook zonder watermerk te verkrijgen. Daarbij wil ik u wijzen op Artikel 14 van onze Algemene Voorwaarden met betrekking tot het gebruik van beeldmateriaal van Brabant Agri. Mocht u eigenhandig het watermerk 'proberen' te verwijderen, is dit een schending van auteursrecht en copyright van het beeldmateriaal en wordt daarom uiteraard niet gewaardeerd. Daarnaast zullen er stappen ondernomen worden om deze acties ongedaan te maken, danwel de rechten van de rechthebbenden te herstellen. U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Bent u beschikbaar om foto’s te maken voor ons bedrijf?Ik voorzie u natuurlijk graag van het gewenste beeldmateriaal, als u bijvoorbeeld graag foto’s wilt van uw bedrijf, diensten, nieuwe machines of machines aan het werk. In ons Portfolio kunt u zien voor welke bedrijven wij recent beeldmateriaal hebben mogen leveren. U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier. Dan leg ik u graag uit hoe wat u kan verwachten, is er uiteraard ruimte om uw wensen uit te spreken en om een datum/tijd te bespreken.
-
Bent u ook beschikbaar voor het maken van dronefoto’s of video’s?Om een kort antwoord te geven: Nee, zelf kan ik geen dronefoto's of video's voor u maken. Maar.... Zelf ben ik namelijk niet in het bezit van een drone of de certificaten om ermee te vliegen, echter ken ik enkele zeer competente dronepiloten waar ik u graag naar door kan verwijzen. Zij beschikken ook over de nieuwste eisen en certificaten volgens de huidige dronewetgeving. U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om een website te laten bouwen of de huidige bedrijfswebsite te vernieuwen door u?Nee, zelf ben ik niet gespecialiseerd in het bouwen van websites. Echter heb ik een erkende websitebouwer met een agrarische achtergrond die ik graag aan u voorstel. Hoort u graag onze ervaring met dit bedrijf en wat u kunt verwachten? Neemt u gerust contact op via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om een Social Media pagina te laten opzetten door u?Jazeker, voor enkele bedrijven heb ik recent al een Social Media pagina opgezet, u kunt deze bedrijven terug vinden in ons Portfolio. Heeft u specifieke vragen, dan kunt u contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Stel dat wij als agrarisch bedrijf een Social Media pagina willen laten onderhouden en regelmatige updates van het bedrijf willen in de vorm van beeld en tekst. Kunt u ons verder helpen?Jazeker! Op dit moment voorzie ik enkele bedrijven van het nodige beeldmateriaal bij verschillende werkzaamheden of gelegenheden. Bekijkt u ook ons Portfolio voor soortgelijke projecten. U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
-
Is het mogelijk om een bedrijfsvideo te laten maken?Om een kort antwoord te geven: Nee, zelf kan ik geen dronefoto's of video's voor u maken. Echter... werk ik samen met diverse zeer competente dronepiloten waar ik u graag mee in contact breng. Zelf ben ik namelijk niet in het bezit van een drone of de certificaten om ermee te vliegen, maar zij beschikken over een moderne drone en de nieuwste eisen en certificaten volgens de huidige dronewetgeving. U kunt contact opnemen via de contactpagina, dit kan zowel telefonisch, via e-mail of via het contactformulier.
bottom of page